Молоді підприємці України: покоління, яким варто пишатися

Вже два-три роки спостерігаю чудову тенденцію: у активне суспільне життя входять перші люди вільної країни – ті, хто не памятає “совка”, і головне – внутрішньо вільні, вільні від того “контролера”, диктатора, страху, який сидить у кожному, хто мав нещастя народитися у Радянському Союзі з гарячим серцем. Чому вони успішні? Відповідь проста: вони не бояться. У першу чергу – не бояться мріяти. Не бояться себе. Не бояться людей. Не бояться жити чесно.

Звичайно, завжди можна сказати, що перед ними не стояла задача вижити на початку 90-х без зарплати з малими дітьми на руках. Але у кожного покоління – своя доля, і кожне буде судитися за тим, чого воно досягло у своїх умовах. Нинішнім 25-річним багато дано, і з них багато спитається. І ми вже бачимо, що принаймні частині з них буде не соромно перед тими, хто був тут до них.

Можливо, ось воно – те нове покоління, якого всі так довго сподівалися. Ті, за кого не соромно. Ті, на кого радісно дивитись. Ті, кому співчуваєш, і кого хочеш підтримати.

І, мабуть, найкраще, що можемо зробити ми, старші – це дати їм дорогу :)

Встигнути до тридцяти. За кадром

17 січня 2013 | Карпенко Ксенія

відео-анонс спецпроекту журналу Корреспондент “встигнути до тридцяти”. Історії українців, які домоглися успіху в Україні, не досягши і 30 років.

У другому номері журналу “Корреспондент” від 18 січня 2013 р. вийде спецпроект “Встигнути до тридцяти” – про молодих українцях у віці до 30 років, які стали успішними в нашій країні, яка, здавалося, давно розпрощалася із здоровим глуздом. У них немає татів і мамів, що сидять на державних закупівлях або заробили свій перший мільйон на приватизації державних об’єктів. Натомість у них є бажання відбутися у цьому житті. І ще вони дуже примхливі – роблять тільки те, що їм подобається. І тому домагаються успіху.

Цей проект про те, що важливо багато мріяти, і стільки ж працювати, ставити надзвичайно високі цілі, жити ідеєю і щиро любити свою справу. Про те, що вимагати треба з себе дуже багато і ще трохи більше, ніж «багато», бути ідейним, надчутливо ставитися до якості, ігноруючи кількість, і точно знати, чого хочеш ти, а не всі інші навколо.

Перед тим, як випускати друковану версію проекту, я зробила тизер, перший в Україні відеоролик-анонс друкованого матеріалу, де герої самі розповіли про себе і свої справи.

Мені щиро хотілося “надихаючого” ефекту. Тому що у країні, де син Президента за 2 роки стає одним з найбагатших людей України – з натхненням і оптимізмом якось сутужно. Тому більшість молоді і відправляється в Європу.

Але історії проекту “встигнути до тридцяти” – їх, до речі, в десятки разів більше, ніж може вмістити журнал “Корреспондент”, – говорять про те, що порятунок потопаючих – справа рук самих потопаючих. І в Україні є млоді люди,  багато молодих людей, історії яких мають розповідатися дітям на курсах раннього розвитку. Або у школах – замість уроків з ділового етикету. Або в інститутах можна замінити деякі пари на приклади з життя, яких так не вистачає у наших фаст-фудівських вишах. Адже на дорогих «контрактах» і блатних «бюджетах» не вчать головному – як капіталізувати свої знання і відбутися. Це завдання можуть виконати історії, засновані на реальних подіях, як нині модно говорити.

Ну ось, наприклад.
Як не надихнутися історією Віктора Коновалова, 29-річного брендинг-гуру. Це історія про те, як син вчительки з математики став одним з найбільш затребуваних бренд-менеджерів у Силіконовій Долині. #создатьсебя

Або про те, як в 23 роки it-гуру Діма Костик з маленького міста Стаханов на Луганщині став мільйонером, створивши новий ексклюзивний канал медіакомунікаціі, орієнтуючись в житті лише на створення ексклюзивних продуктів. Зараз йому 25, і його компанія планує вийти на IPO. #эксклюзивныйпродукт

А ось, тільки послухайте: двоє прикладних математиків з Дніпропетровська Антон Колесник і Саша Вінійчук зуміли вчасно «почути ринок» та звузити сферу діяльності свого бізнесу для того, щоб сконцентруватися на максимальній якості свого продукту. І що? І що? Досягли успіху. У цифровому продакшені. #концентрация

Історія Євгенія Філатова, 29-річного випускника Донецького політеху, розповідає про те, як монетизувати щирість. Саундпродюсер і музикант не думав про гроші – просто робив тільки те, що подобається. #искренность

28-річний Архітектор Іван Юнаков і зовсім не вживає в мовних оборотах слово “бізнес” – говорить, що створює середовище проживання людини. І дуже захоплений екоархітектурою. Як наслідок – він є одним з найуспішніших молодих архітекторів. # идейность

Олена Бурба, 26-річний модний дизайнер і мати 3 (трьох!) дітей не відпочивала ніде вже 2 роки. Просто їй це не потрібно – вона відпочиває і надихається на своїй роботі, ще більше – на складі тканин. # Натхнення

Наступний приклад і зовсім унікальний. Коли прочитаєте статтю в журналі – зрозумієте чому. Віктор Андрієнко, 29 річний мільйонер, який заробляє гроші на виробництві пластикової тари – чітко знає свої правила. І грає тільки по ним # соблюдениеправил

Юрій Цвіркун, власник бюро перекладів – у свої 24 роки може розповісти усім охочим про мрію багатьох підприємців – як на нерентабельному і висококонкурентному бізнесі заробити перший мільйон. До речі, син перекладачки і моряка нещодавно здійснив мрію своїх батьків – 2 місяці тому він купив квартиру для батька і матері. #пониманиерынка

Більше історій – завтра у друкованій версії видання.

Джерело: http://blogs.korrespondent.net/journalists/blog/karpenko2/a92690 (переклад – Гугл, вичитка – Тарас Тронка)

До теми:

Advertisements
Опубліковано у бізнес / економіка, думай глобально, душа, паростки майбутнього, рекомендую | Теґи: . | Додати в закладки: постійне посилання на публікацію.

Напишіть, що ви думаєте з цього приводу

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out / Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out / Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out / Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out / Змінити )

З’єднання з %s