Вдалий початок: «ЕктівГіфт» – подаруй мені те, що я люблю

Продовжуємо огляд бізнес-починів тямущих й підприємливих українців, які успішно конкурують на світовому ринку.

Аctivegift.me: Як вибрати подарунок другу і точно знати, що він його не викине

Рік запуску: 2012

Сума інвестицій: $ 20 000 інвестував бізнес-інкубатор Eastlabs, проект знаходиться на стадії залучення інвестицій до $ 200 000

Унікальність проекту: сервіс для вибору подарунків

Аудиторія: покупці подарунків в мережі

Виявивши після чергової низки свят масу непотрібних речей, упакованих в подарункову обгортку, маркетолог Артем Сухорослов міцно задумався над тим, як дарувати правильні подарунки. Логіка роздумів була наступною: щоб подарувати правильний подарунок, треба скласти правильний список, анонімно відправити його другу, нехай він сам вибере зі списку, а потім можна подарувати йому будь-яку з вибраних речей, яка по кишені.

Плюс підключити до списку інших друзів. Команду для реалізації цієї ідеї Сухорослов став шукати в мережі. Там знайшов технічного директора Максима Крилова. З ним і ще двома програмістами вони написали альфа-версію сервісу, спочатку орієнтуючись на український ринок. «Список подарунків складається з речей, які можна придбати в мережі, і це дає нам можливість монетизувати послугу», – розповідає маркетолог.

Засновники: Артем Сухорослов, Максим Крилов

Засновники: Артем Сухорослов, Максим Крилов

Але виявилося, що українська електронна торгівля не готова платити за залучення клієнтів. Тоді як «Амазон» переводив на рахунок команди 4-15% від кожної покупки товару через їхній ресурс. Очевидним стало, що для успіху ресурсу команді доведеться поміняти ринок. У січні команда Аctivegift.me подала заявку на участь у першому наборі бізнес-інкубатора Eastlabs. Отримавши перші інвестиції в розмірі $ 20 тис, Артем і Максим відправилися на тематичну конференцію до Нью-Йорку; там вони провели польове дослідження.

«У середньому результати повернення товарів в США досягають 60%, в офлайн роздрібній торгівлі повернення складають близько $ 65 млрд. Он-лайн ринок подарункових закупів – близько $ 4 млрд», – говорить Сухорослов. Найближчими місяцями вони отримають інвестиції і переїдуть в США для того, щоб працювати над просуванням і поліпшенням продукту.

Джерело: Вдалий початок. Сім старт-апів українських айтішників. Анастасія Рінгіс. «Українська правда. Життя», 09.07.2012.

Переклад – Тарас Тронка

До теми:

Advertisements
Опубліковано у бізнес / економіка, думай глобально, паростки майбутнього, інтернетне | Теґи: . | Додати в закладки: постійне посилання на публікацію.

Напишіть, що ви думаєте з цього приводу

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out / Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out / Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out / Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out / Змінити )

З’єднання з %s