Вдалий початок: «Ранфейсіз» – перезнайомити увесь світ

Продовжуємо огляд молодих бізнесів, придуманих і заснованих українцями, які успішно конкурують на світовому ринку.

Runfaces: «перезнайомити увесь світ» – такі амбіції українського стартапу. Студенти двох американських штатів – Канзасу і Міссурі – вже подружилися

Рік запуску: 2011

Сума інвестицій: $ 50 тис. власних інвестицій, більше $ 20 тис. інвестовані Eastlabs. Знаходяться в стадії переговорів з бізнес-ангелом.

Унікальність проекту: соціальна відеомережі

Аудиторія: користувачі з інтересами і бажанням знайомитися, в мережі вже зареєструвалося 16,5 тис.

У центрі - Олександр Крижевич, засновник Runfaces

У центрі – Олександр Крижевич, засновник Runfaces

Runfaces – перший український стартап, про який написав американський Forbes.

Київські розробники конструюють наступний еволюційний виток розвитку соціальних медіа: це відео-спілкування за інтересами. Донедавна вони були першими в цьому напрямку. На початку червня Шон Паркер оголосивши про запуск свого стартапу Airtime з подібним функціоналом. Хоча завдяки блогу Techcrunch, який написав у квітні цього року: «Соціальна відеомережа Runfaces обігнала Airtime Шона Паркера», легко зрозуміти, хто був першим.

Слоган українців «Say hello to billion people», у виконанні команди Airtime виглядає як «Say hello».

У перші місяці, від запуску киянами свого ресурсу, на ньому зареєструвалися 8 тис. осіб, а статистика зафіксувала 300 тис. заходів, в основному з двох американських штатів – Міссурі і Канзасу. У підсумку студенти обвалили альфа-версію і сервер, а розробники почали шукати інвестора і переписувати технологію. «Було кілька пропозицій, але вибрали бізнес-інкубатор», – розповідає Крижевич.

Партнери Eastlabs – Ріш Лотлікар, Ольга Белькова і Евелін Бучацьких допомогли розробникам «відшліфувати» і доопрацювати ідею. За чотири місяці роботи на території бізнес-інкубатора команда розробила нову технологічну платформу, були підготовлені документи стартапа і знайдений інвестор. Хоча поки хлопці не розкривають умов угоди, очевидно, що щоб боротися за ринок США, їм доведеться туди переїхати.

До речі, що немало важить – вони розробили систему безпеки, що дозволяє контролювати небажаний контент. Якщо по той бік монітора, показують щось непристойне, можна відправити скаргу на користувача та скріншоти в службу підтримки.

«Якщо не вийде в США, будемо просувати свій ресурс в російськомовному Інтернеті», – цілком тверезо оцінює свої перспективи команда.

Джерело: Вдалий початок. Сім старт-апів українських айтішників. Анастасія Рінгіс. «Українська правда. Життя», 09.07.2012.

Переклад – Тарас Тронка

До теми:

Advertisements
Опубліковано у бізнес / економіка, думай глобально, паростки майбутнього, інтернетне | Теґи: . | Додати в закладки: постійне посилання на публікацію.

Напишіть, що ви думаєте з цього приводу

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out / Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out / Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out / Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out / Змінити )

З’єднання з %s