Євпаторія

За моїми спостереженнями, у Євпаторії левів не менше, ніж у Львові :)

Yevpatoria Lions

Джерело фото: strani.ru

Власне, я би сказав, що Євпаторія – то і є кримський Львів:

– знаходиться на заході півострова;

– розквіт міста припав на середні віки та кінець 19-го – початок 20-го століття, що відбилося в архітектурному образі;

– підвищена концентрація кав’ярень у центрі міста, що досить незвично для Криму;

– багатонаціональність і мультикультурність – у центрі міста діють споруди семи різних конфесій, кожній з яких більше ста років;

– досить високий рівень культури – на 120 тис. населення є свій повноцінний драмтеатр, плюс ще три театри, включно із вуличним театром на ходулях;

– стара трамвайна колія (є навіть екскурсійний вагон).

Може є ще щось, але я забув. То ви приїжджайте і подивіться :)

Опубліковано у культурне, маленькі відкриття, подумалося | Теґи: . | Додати в закладки: постійне посилання на публікацію.

3 Responses to Євпаторія

  1. mamache коментує:

    це надзвичайно цікавий пост! от ніколи не думала, що там у Кримові можна щось цікаве знайти.
    дякую дуже. кидаю посилання у свій твіттер.

    • Taras Tronka коментує:

      Отож! Сам був вражений до глибини душі. А про Крим ви геть неправі – просто тра відсунути всю туристично-нуворишську мішуру – і буде цікаво. У тій же Ялті для мене були приємними відкриттями будинок органної музики та вірменська церква. Я вже не кажу про величні руїни й краєвиди печерних міст гірського Криму. А ще трохи – і до Криму можна буде спеціально їздити у гастро-тури за татарською кухнею :)

      • mamache коментує:

        о, щодо татарської кухні – то мене саме татарка вчила робити чебуреки. побачила, що мені сподобалося, – і просто підкликала “смотри, как я делаю”. завжди її згадую.
        а щодо краєвидів – то я люблю дуже східний “волошинський” Крим.
        відсунути мішуру було б непогано. причому деінде – у дуууууже довгу і далеку скриню.

Напишіть, що ви думаєте з цього приводу

