Коли я полюбила себе. Кім Макміллен

«Коли я полюбила себе» – це простий і відвертий виклад особистого досвіду чудової жінки Кім Макміллен. І хоча її більше немає на цьому світі, але думаю, що про цю жінку можна досить упевнено сказати, що вона упокоїлася в мирі. Її слова надихають до життя і любові тисячі людей, а також, дуже ймовірно, стали основою для не менш популярного тексту, який приписується Чарлі Чапліну.

Переклад з англійської – мій, оригінал англійською – «When I loved myself enough» by Kim McMillen – взято з On Anything, Random Thoughts та Dakini Grace. Текст виявився досить складний, так що якщо хтось може запропонувати альтернативні варіанти перекладу тексту або окремих фрагментів – буду вдячний.

Присвячую цей пост усім дорогим моїм жінкам – нехай ваше життя ніколи не полишає любов до цього світу, до життя, і до себе.

Коли я полюбила себе

Кім Макміллен 

* * *

Протягом багатьох років я жила із настороженим серцем. Я не знала, як дарувати любов і співчуття самій собі. Коли мені виповнилося сорок років, це почало змінюватися.

Коли я нарешті доросла до того, щоби полюбити усе, що є в мені, життя стало змінюватися у прекрасний і чарівний спосіб. Моє серце пом’якшало, і я почала бачити усе зовсім іншим зором.

Моє бажання слідувати цьому поклику сильнішало, і в якийсь момент з’явився вищий розум, що повів моє життя. Я вірю, що ця всюдисуща сила є благодаттю, яка доступна кожному із нас.

Протягом останніх дванадцяти років я вчилася розпізнавати і приймати цей дар. Плекання любові і співчуття до себе зробило це можливим.

Ті кроки, що описані нижче, були пройдені особисто мною. Твої кроки будуть інакшими. Але я сподіваюся, що мій шлях допоможе тобі упізнати ту спрагу, яку, можливо, відчуває і твоя душа.

Кім Макміллен.

* * *

Коли я полюбила себе, я перестала погоджуватися на «хоч би щось».

Коли я полюбила себе, я пізнала свою власну доброту.

Коли я полюбила себе, я почала сприймати дар життя серйозно і з вдячністю.

Коли я полюбила себе, я почала розуміти, що я перебуваю у належному місці і в належний час, і, отже, я можу розслабитись.

Коли я полюбила себе, я відчула необхідність сповільнитися, дуже сильно сповільнитися. І це змінило увесь мій світ.

Коли я нарешті полюбила себе, я купила собі дуже гарне ліжко.

Коли я нарешті полюбила себе, я полюбила бути на самоті, оточена тишею, зачарована її чарами, прислухаючись до простору всередині себе.

Коли я нарешті полюбила себе, я побачила, що я не особлива, але я унікальна.

Коли я нарешті полюбила себе, я переглянула своє розуміння успішності, і життя стало простішим. Ох, яка ж це насолода!

Коли я нарешті полюбила себе, я зрозуміла, що я гідна безпосереднього пізнання Бога.

Коли я нарешті полюбила себе, я почала розуміти, що мені не треба гнатися за життям. Коли я залишаюся спокійною і незворушною, життя приходить до мене.

Коли я нарешті полюбила себе, я позбулася своєї переконаності в тому, що життя важке.

Коли я нарешті полюбила себе, я зрозуміла, що біль у моїй душі є сигналом про те, що я поводжуся неправдиво.

Коли я нарешті полюбила себе, я дозволила дівчинці-шибайголові, що живе в мені, стрибнути з тарзанки у Каньйоні Джекесс. Тааак!

Коли я нарешті полюбила себе, я навчилася задовольняти свої власні потреби і не таврувати це «егоїзмом».

Коли я нарешті полюбила себе, то ті частинки мене, які я так довго зневажала, сироти моєї душі, припинили змагатися за мою увагу. Це було початком внутрішнього миру. І після цього мій зір прояснився.

Коли я нарешті полюбила себе, я побачила, що моїм серцем керують пристрасті, і тоді я стала спокійнішою, за винятком тих моментів, коли я про це забувала.

Коли я нарешті полюбила себе, я припинила не помічати або терпіти свій біль.

Коли я нарешті полюбила себе, я почала відчувати усі свої почуття – не роздумуючи над ними, а насправді відчуваючи їх. Коли я це роблю, стається щось неймовірне. Спробуйте – і ви зрозумієте, про що я.

Коли я нарешті полюбила себе, моє серце стало таким ніжним, що воно стало здатним сприймати як радість, так і печаль.

Коли я нарешті полюбила себе, я почала медитувати кожен день. Це є глибокий акт любові до себе.

Коли я нарешті полюбила себе, я відчула себе дарунком цьому світові, і тоді я назбирала яскравих стрічок і бантиків. Вони, як і раніше, висять у мене на стінці, щоби я якось не забула про це.

Коли я нарешті полюбила себе, я навчилася запитувати себе, коли я відчуваю тривогу, гнів, неспокій або сум: «А хто це в мені так почувається?». І коли я уважно дослухаюся, я чую, хто потребує моєї любові.

Коли я нарешті полюбила себе, я припинила потребувати інших речей або людей для того, щоби почувати себе у безпеці поруч із ними.

Коли я нарешті полюбила себе, я почала позбавлятися усього нездорового, що було навколо мене. Це стосувалося людей, роботи, моїх власних переконань і звичок – будь-чого, що принижувало мене. Раніше мій розум назвав би це зрадою. Тепер я бачу, що це є проявом любові до себе.

Коли я нарешті полюбила себе, я відмовилася від перфекціонізму, цього ворога веселощів.

Коли я нарешті полюбила себе, я змогла чесно говорити про свої здібності та свої обмеженості.

Коли я нарешті полюбила себе, я перестала відповідати на телефонні дзвінки, коли я не хотіла говорити.

Коли я нарешті полюбила себе, прощення інших стало просто непотрібним.

Коли я нарешті полюбила себе, я стала пам’ятати, під час збентеження, внутрішньої боротьби чи туги, що вони також є частиною мене і заслуговують на мою любов.

Коли я нарешті полюбила себе, я змогла дозволити своєму серцю широко розкритись, і прийняти біль світу.

Коли я нарешті полюбила себе, я почала прибирати сміття на вулиці.

Коли я нарешті полюбила себе, я набула здатності відчувати Бога в собі і бачити Бога в тобі. Це робить нас божественними! А ти готова до цього?

Коли я нарешті полюбила себе, я почала писати про своє життя і погляди, тому що я знаю, що це є моє право і мій обов’язок.

Коли я нарешті полюбила себе, я почала бачити своє призначення і плавно уникати тих речей, які мене відволікають.

Коли я нарешті полюбила себе, я відчула, що те, чому я завзято опиралася, продовжувало жити в мені – як маленька дитина, що смикає за спідницю. Тепер, коли я відчуваю впертість, я з ніжністю і цікавістю з’ясовую, хто ж мене там смикає.

Коли я нарешті полюбила себе, я навчилася зупинятися у тому, що я роблю, хоча би на хвилинку, для того, щоби заспокоїти ту частину мене, яка боїться.

Коли я нарешті полюбила себе, я навчилася казати «ні», коли я хочу сказати «ні», і «так», коли я хочу сказати «так».

Коли я нарешті полюбила себе, я почала бачити поза межами добра і зла, і стала безсторонньою. Спочатку я подумала, що це байдужість, але тепер я усвідомлюю, яку ясність бачення дає безстороння позиція.

Коли я нарешті полюбила себе, я почала задовольняти свою потребу в усамітненні, упиваючись тим дивовижним задоволенням, яке воно приносить.

Коли я нарешті полюбила себе, я побачила, яке насправді кумедне життя, яка кумедна я, і яка кумедна ти.

Коли я нарешті полюбила себе, я визнала свою сміливість і свій страх, свою наївність і мудрість, і я відвела місце для кожного з цих почуттів за моїм столом.

Коли я нарешті полюбила себе, я почала ходити на масаж принаймні раз на місяць.

Коли я нарешті полюбила себе, я зрозуміла, що я ніколи не одинока.

Коли я нарешті полюбила себе, я перестала боятися незайнятого часу, і припинила встановлювати плани. Тепер я роблю те, від чого я почуваюся добре, і роблю це у своєму власному ритмі. Яка ж це насолода!

Коли я нарешті полюбила себе, я припинила намагатися справити враження на мого брата.

Коли я нарешті полюбила себе, я припинила спроби вигнати критиків з моєї голови. Тепер я кажу: «Дякую за ваші думки», і вони відчувають себе почутими. Все, кінець дискусії.

Коли я нарешті полюбила себе, я дозволила тій частині себе, яка досі сумує за Кентом, сумувати за ним, замість того, щоб змушувати себе припинити любити його.

Коли я нарешті полюбила себе, я почала купувати у господині нашого будинку фруктовий пиріг для того дівчатка всередині мене, яке його дуже любить. Час від часу, із вишнею.

Коли я нарешті полюбила себе, я перестала бути рятівником для інших.

Коли я нарешті полюбила себе, я позбавилася страху висловлювати свою правду, бо я побачила, наскільки це добре.

Коли я нарешті полюбила себе, я почала виливати свої почуття у своїх щоденниках. Ці люблячі друзі говорять моєю мовою. Переклад не потрібен.

Коли я нарешті полюбила себе, я припинила шукати «знавців», і почала жити своїм власним життям.

Коли я нарешті полюбила себе, я побачила, як мій гнів вчить мене відповідальності, а моя самовпевненість вчить мене скромності, і тепер я уважно слухаю їх обох.

Коли я нарешті полюбила себе, я почала вживати тільки повністю натуральні продукти (за винятком тих фруктових пирогів, звичайно).

Коли я нарешті полюбила себе, я навчилася легко переносити зміни свого стану розсудливості і розпачу.

Відколи я нарешті полюбила себе, я можу витратити 50 доларів на зачіску і насолоджуватися кожною хвилиною цього процесу.

Коли я нарешті полюбила себе, я припинила намагатися бути правою, і тоді те, що я неправа, перестало мати для мене якесь значення.

Коли я нарешті полюбила себе, я навчилася оплакувати болі, які траплялися в моєму житті, замість того, щоби жити із важким серцем, постійно тягаючи ті болі із собою.

Коли я нарешті полюбила себе, я простила себе за усі ті випадки, коли, на мою думку, я поводилася недостатньо добре.

Коли я полюбила себе, всередині мене оселився спокій. Це надзвичайно приємно.

Коли я нарешті полюбила себе, я стала прислухатися до мудрості свого тіла. Воно ж так ясно говорить до мене – через втому, чутливість, відразу, і голод.

Коли я нарешті полюбила себе, я перестала боятися свого страху.

Коли я нарешті полюбила себе, я перестала переживати минуле і хвилюватися про майбутнє, і тепер я знаходжуся в поточному моменті – саме там, де зараз триває моє життя.

Коли я нарешті полюбила себе, я зрозуміла, що мій розум може мучити й обманювати мене, але на службі в мого серця він стає великим і шляхетним союзником.

Коли я нарешті полюбила себе, я почала відчувати смак свободи.

Коли я нарешті полюбила себе, я відчула свій голос, і написала цю невелику книжку.

Опубліковано у душа, жити і перемагати. Додати до закладок постійне посилання.

Напишіть, що ви думаєте з цього приводу

