“Чарлі Чаплін. Промова на власне 70-річчя”

Вважається, що Чарлі Чаплін промовив ці слова на святкуванні власного семидесятиріччя у 1959 році:

“Коли я полюбив себе, то я зрозумів, що туга і страждання – це лише попереджувальні сигнали про те, що я живу проти своєї власної правди. Тепер я знаю, що це називається «Самобутність».

Коли я полюбив себе, я зрозумів, як сильно можна образити когось, якщо нав’язувати йому свої прагнення, навіть тоді, коли ясно, що для цього недобрий час,  що людина не готова до цього, і що цей «хтось» це – я сам. Тепер я називаю це «Повага».

Коли я полюбив себе, я перестав бажати іншого життя, і раптом побачив, що життя, яке мене оточує зараз, надає мені всі можливості і заохочує до зростання. Тепер я називаю це «Зрілість».

Коли я полюбив себе, я зрозумів, що за будь-яких обставин я перебуваю у належному місці в належний час, і усе відбувається виключно в належний момент, і тому я залишаюсь спокійним. Тепер я називаю це «Упевненість у собі».

Коли я полюбив себе, я перестав красти в себе час і мріяти про великі звершення колись у майбутньому. Зараз я займаюся тільки тим, що приносить мені радість і робить мене щасливим, тим, що я люблю, і від чого моє серце посміхається. Я роблю це у свій власний спосіб і у своєму власному ритмі. Зараз я називаю це «Простота».

Коли полюбив себе, я звільнився від усього, що приносить шкоду моєму здоров’ю – їжі, людей, речей, ситуацій. Всього, що вело мене вниз і відволікало від мене самого. Тепер я називаю це «Любов’ю до себе».

Коли я полюбив себе, я перестав турбуватися про те, щоби завжди бути правим. І саме тоді я став все менше і менше помилятися. Сьогодні я зрозумів, що це є «Скромність».

Коли я полюбив себе, я припинив жити минулим і хвилюватися про майбутнє. Сьогодні я живу лише поточною миттю, яка уміщує УСЕ моє життя. Тепер я живу кожного дня, смакуючи його від ранку до вечора, і називаю це «Задоволенням».

Коли я полюбив себе, я усвідомив, що розум мій може мені заважати, що від нього можна навіть захворіти. Але коли я зміг поєднати його з моїм серцем, він одразу став моїм цінним союзником. Тепер я називаю цей зв’язок «Мудрість серця».

Нам більше не потрібно боятися суперечок, протиборств, проблем із самими собою чи з  іншими людьми. Навіть зірки стикаються, і з їхніх зіткнень народжуються нові світи. Тепер я знаю, що це і є «ЖИТТЯ».

Наштовхнувся в журналі alleluja_87, переклад на українську – мій (також з використанням англійського тексту з Reverse Thinking).

А тепер- найцікавіше…

Насправді, Чарлі Чаплін ніколи не виголошував таку промову. Цей текст – творіння чаплінівських фанатів з Бразилії. Первинний текст, який був опублікований 2001 року і мав цілком конкретного автора – пані Кім МакМіллен, у 2003 році був перекладений португальскою. Після цього його помітили португаломовні фанати Чарлі Чапліна. Як виявилося, у Латинській Америці та Азії серед деяких наших сучасників досі живе і перемагає ледь не культ Чарлі Чапліна, з усіма супутніми ознаками, включаючи апокрифічні оповідання, які створюються самими захопленими прихильниками. Власне, переробка оригінального тексті і стала таким апокрифом, який згодом був перекладений англійською, і уже як витвір Чапліна розлетівся по всьому світу.

Опубліковано у душа, жити і перемагати, маленькі відкриття. Додати до закладок постійне посилання.

Напишіть, що ви думаєте з цього приводу

